dag 2 vervolg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith, Erik, Hans & Ymke Suriname - WaarBenJij.nu dag 2 vervolg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith, Erik, Hans & Ymke Suriname - WaarBenJij.nu

dag 2 vervolg

Door: Judith en Ymke

Blijf op de hoogte en volg Judith, Erik, Hans & Ymke

05 September 2006 | Suriname, Paramaribo

Wij wilen ook nog even wat zeggen, die mannen gaan zo snel......
Allereerst over de eerste echte avond hier.
zoals eerder gezegd de ontmoeting met Loes en Trusje (voor de niet kenners, Trus is de man van Loes en iedereen kent hem als Trus(je), de afkorting van zijn achternaam Trustfull):
Het was geweldig om op zo'n korte termijn mekaar na al die jaren weer te zien en te merken dat je gewoon weer praat alsof je elkaar gisteren nog gesproken hebt. Wij zijn veranderd, maar zij.... nee absoluut niet ouder geworden en nog steeds dezelfden!
Daardoor werd het vanzelf een geweldige en late avond. De afspraak gemaakt om aan het einde van de vakantie ongeveer ook nog een keer bij hen thuis te komen en verder te praten, ook over wat het weerzien met en het zijn in Suriname en straks Wageningen en Nickerie met ons heeft gedaan en hoe we het beleefd hebben.
Tot de grote verrassing van mij (Ymke) is Rinke (mijn broer, voor de niet kenners) ook in de "stad" (lees Paramribo), we dachten hem pas in Wageningen tegen te komen. Dat is ook wel een leuk weerzien.
Tot nu toe is het steeds meer een feest van herkenning, indrukken, sfeer en er komen steeds meer herinneringen boven drijven.
Ik (Ymke) weet niet wat ik had verwacht, maar het is eigenlijk wel een groot feest en we hebben niet eens heel erg last van de warmte, omdat je bezig bent met het opdoen van indrukken.
We hebben nog gekeken voor Marleen voor een aapje, maar ja, helaas!
We konden geen helmen vinden maar wel plastic emmers Nico, is dat ook goed?
En Eric, het ontbijt wil je niet weten man hoe lekker!!!!!!!!!!!!!!!! en's middags toch weer honger!!!!!

doei!

  • 05 September 2006 - 16:56

    Marleen:

    Doe verder geen moeite voor die aap! Ik heb er inmiddels 3 hier!

    Groetjes, Marleen

  • 05 September 2006 - 17:12

    Eric En Leny:

    Ook Yoghurt met vruchtjes, Ymke?
    Geniet van jullie leuke reis!!
    Groeten aan Hans, Erik en Judith

  • 06 September 2006 - 13:59

    Helen:

    ik zou zo wel even over willen jumpen om mee te doen met het herkennen.By the way:Judith jij bent ook niets veranderd.gr helen

  • 06 September 2006 - 15:18

    Cor&Paula:

    Vrienden,
    Mooie verhalen en dat het alemaal lekker is geloven we nu wel.
    Maarrrrr. "plaatjes willen we zien", kijharde bewijzen dat jullie ook werkleijk in Suriname zijn en toch niet per ongelijk op Texel.
    Groet.


  • 07 September 2006 - 18:57

    Christien:

    Jeetje wat leuk zo'n suriblog! Wat er toch al niet allemaal kan tegenwoordig. Hier gaat alles goed, lekker werken en de weekenden varen. Het weer is best aardig en dit weekend ben ik vrij dus ga ik me eens lekker uitleven in het kopen van kleren en schoenen. Tjaa hier verandert namelijk niets, behalve dat ik nu af en toe even kan kijken waar jullie uithangen ! Heel veel plezier met al die verschillende indrukken!
    kus Christien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Judith, Erik, Hans & Ymke

Met zijn viertjes terug naar de roots van de dames.

Actief sinds 18 Aug. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 34561

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 20 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: