17 sept Rustdag bij sula - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith, Erik, Hans & Ymke Suriname - WaarBenJij.nu 17 sept Rustdag bij sula - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith, Erik, Hans & Ymke Suriname - WaarBenJij.nu

17 sept Rustdag bij sula

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Judith, Erik, Hans & Ymke

19 September 2006 | Suriname, Paramaribo

Op Zondag was er eigenlijk een wandeling door Nw Aurora gepland. In goed overleg hebben wij Prit ervan kunnen overtuigen die wandeling te combineren met de terugtocht op maandag.
Zo hebben wij op een slinkse wijze een rustdag georganiseerd. Na het ontbijt kregen we van Mandje een rondleiding over zijn paradijs en zijn er sambaballen besteld.
Ook konden we bij hem hangmatten huren en kokosnoten kopen (heerlijk fris!!!).
Het was echt chillen: sula in, sula uit, hangmat in, hangmat uit.
Mandje kwam ons nog foto's laten zien hoe het terrein er uit zag voor de watersnood, dan wordt de omvang ervan toch wel wat duidelijker. Hij heeft hard gewerkt om het weer op te bouwen!
Al met al een heerlijke dag gehad.