Nu nog in Holland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith, Erik, Hans & Ymke Suriname - WaarBenJij.nu Nu nog in Holland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith, Erik, Hans & Ymke Suriname - WaarBenJij.nu

Nu nog in Holland

Door: Ymke

Blijf op de hoogte en volg Judith, Erik, Hans & Ymke

24 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Mijn vriend Erik (jeweetwel,diemanvanmijnvriendinJudith) heeft dit allemaal uitgevonden dat ge-jehy dus daar gaan we wat leuks mee doen.
Gezien de reacties werkt het allemaal dus gaan met die banaan!
We gaan dit weekend vast pakken en ook dat zullen jullie nog wel zien! Nog 1 week(je) buffelen en dan vertrekken we! De 2e september op naar Paramaribo.
De eerste foto's zijn om jullie alvast lekker te maken!
Tot zover mijn probeersel.

• 24 Augustus 2006 - 19:04

Erik:

je weetwel, dieetc. is heel blij met deze ondersteuning.

• 24 Augustus 2006 - 20:17

Tineke Moes:

dat lijkt me een enerverend en emotioneel gebeuren.fantastisch om te doen. we wensen jullie veel plezier en wachten in spanning jullie mailtjes af....tot horens

• 25 Augustus 2006 - 09:44

Helene Swierstra:

Hartstikke leuki idee om zo op de hoogte te bljven, ik wens julli een hele fijne tijd en Ymkje veel leuke herinneringen.
    Groeten aan Rinke en genieten maar liefs Lène.

• 25 Augustus 2006 - 11:42

Rob/Coby:

Leuk ding dit. En we kunnen het in elk geval de eerste week bijhouden.

Groetjes, en we bellen nog voor vertrek !

• 25 Augustus 2006 - 16:15

Hans:

Wat staat Judith nou te doen op die foto?

• 27 Augustus 2006 - 17:05

Onno& José:

Leuk zo'n tocht naar je roots maar jammer dat er maar zo weinig mensen mee mogen.
    Veel plezier !!

• 28 Augustus 2006 - 09:31

Mieke Vd Horst:

wakka boeng,nanga wan moy vakantie (weet ik geen surinaams woord voor).
    Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
    Ook en vooral veel plezier.
    Dag hoor

• 28 Augustus 2006 - 12:22

Gert:

hoop dat jullie een mooie tijd beleven,en we gaan jullie volgen veel plz, een goede en voorspoedige reis. gr gert en miran

• 28 Augustus 2006 - 18:57

Ton, Con &kids:

Leuk idee, we gaan jullie volgen. Heel veel plezier en geniet ervan.

• 29 Augustus 2006 - 09:17

Helen V Rossum-witte:

hoi surigangers,
    dit vind ik een heel leuk idee.wens jullie een goede reis en een fantastische vakantie toe!
    wel even ons oude huis ook op de foto of film aub.brasa en tan bun helen

• 29 Augustus 2006 - 09:58

Janny En Ed:

We hebben eerdere ervaringen met zo'n vakantiesite, en het is leuk om de belevenissen te volgen en hierop te reageren. Fijne vakantie toegewenst !!

• 01 September 2006 - 19:07

Henk / Corrie.:

Hallo surinaamse vakantie mensen , we wensen jullie een goede trip met elkaar , er komen vast vele herinneringen boven , ik heb de foto,s bekeken van het heerlijke eten , de surikip lijkt me heel lekker ., in ieder geval een goede reis met elkaar .